A festa do Carme^^


Pois aqui estou de novo, despois dun mes sen poñer nada, teño o blog bastante abandonadiño.
A verdade e que tampouco teño vida social no vran, o bar tenme bastante atarefado. levantarse, abrir o bar ir pra casa as tantas e durmir, e volta a empezar.
Non me enrrollo mais, deixovos unha foto da procesion, por que pasou por diante do bar, senon xa non os miraba.
Veña, deica outra!!!

P.D. Loareiros, deixademe alghun comentario, pra saber de vos, QUERO BAILAAAAAAR!!!!, seghuro que o fillo de Bego xa baila e todo^^
P.D.2. Hoxe hai festiña na praia, animadevos!!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

ei, está moi ben a foto! sejuro que buscaches a única na que estaba eu aí mal colocado, jajaja. é que ao achegarme a ti, puxenme nervioso, XDD.

tamén é o matamá folc, cos carunchos, serra-lhe aí e xochilmica... hoxe á noite. inda non sei que farei. total, para non poder beillar, :(

bicos

Anónimo dijo...

Vaia, home... hai que traballar menos, eh?? que se non vades estar dun estresado cando volva eu... que calquera vos vai agantar... jejeje :P

Eu tamen vos voto de menos, sigo por aqui facendo o vago, todo o contrario ca vos, pero preferiria traballar.

Tampouco teño novidades que contarvos, por aqui todo ben coma sempre.

Ánimo, que o verán pronto pasa.
Biquiños pros dous.

Susan dijo...

I personally like your post; you have shared good insights and experiences. Keep it up.
instagram viewer