Chegou o ghran dia!!!


Onte foi un dia feliz, saleu a venta o 7º libro de Harry Potter. Fomos correndo as 18:25 a libreria a espera de que xa se poidera comprar, e ali estaba tan bonitiño, exposto no escaparate da libreria. Compramos 2 libros, un pa Silvia e outro pa min (pra non ter que estar a esperar a que o primeiro que o lea acabe) marchamos pa casa contentiños coma cucos.

Pero non todo foi felicidade cando a noite, nos informativos de a3, sale a noticia de que salira a venta o libro e a reporteira moi posta no seu papel comenta que e un Boom!!! comercial, tal e tal.... Eu seguia feliz pola publicidade que lle daban ata que a reporteira di: e este é o final da tan esperada saga. E a moi IDIOTA di a ultima frase, se non fora importante vale, pero e que é importantisima. Creo que lle deberon de pitar os oidos porque empezaron a salir unha serie de insultos polas nosas bocas...

P.D. menos mal que xa o lera, pero poñome no papel dos que non, pobriños!!!

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Que considerado es... mira que pensar nos demáis... que bo corazón... E o que ten tanta repercusión mediatica... a envexa...

Anónimo dijo...

Vaia... esta de a3... xDDD
Menos mal q eu non o mirei, jeje

Eu comezarei a leer ese libro en abril, aghora non qsenon non estudio nada de francés :P

Por certo, mañá meu cumple ás 8 no Lambedeiro, vaillo recordando á xente q pase por ahi ;)

Saudos!

Anónimo dijo...

Eu si o mirei,e opino o mesmo k ese jran rapaz,menuda maneira de joder o final.
Despois estan en contra das descargas de internet, se non o lera asi, sa me pifiaban o final.
P.D.1_ ala non berres porque nunca che deiso nada.
P.D.2_breixiño ti sempre aprobeitando pa facer publicidad.
Un bikiño a todos os fans de harry e pos k ledes este blog tamen

Anónimo dijo...

gracias polo bico, silvia. dá gusto sentirte por internet, XDD.

menuda metedura de pata da tipa. sorte que non o mirei, hehehe.

PD: mirámonos ás 8. freixón, felicidades!!!!

Fada Branca dijo...

Boa, se queres eu fagoche un punteiro pesonalizado, tesde que dicir o cor que queres nas letras que que queres que é o que poña (tamen se pode elixir o tipo de letra), camdo o saibas fagoche un código html personalizado para que o poñas no blogue e asñi ter o punteiro. (Se non saves colocalo avisa, tamén dime a onde cho mando)

Fada Branca dijo...

Mos dime o correo e mandoche o código que xa o teño ¿saberás colocalo? se non digocho tamén no mail. E para nada é unha molestia, encantame facer isto

Fada Branca dijo...

Hola chulo, poi como che dixen encantada. Se ainda ests por ahí estou no msn que xe te agregei, se non mandoche o correo en nada e tamén che explico como poñelo. Bicos